Marketing i reklama

Audyt Google Ads i jego możliwości

Większość przedsiębiorców, bez względu na uzyskiwane obecnie wyniki, zadaje sobie pytanie czy da się z naszej kampanii wyciągnąć coś więcej. Audyt Google Ads powinien skutkować opisanymi w merytorycznej formie możliwościami, plusami i minusami bieżącej kampanii, przedstawiać listę obecnych braków ale także opisywać te elementy, które zostały poprawnie wdrożone. Jednocześnie w zdecydowanej większości przypadków dotyczy to przede wszystkim kwestii technicznych, przy stale zmieniającym się rynku ciężko bowiem estymować jakie efekty w

Jak pisać dobre teksty SEO?

Teksty SEO są niezwykle przydatne, można wykorzystać je na wiele sposobów. Najczęściej służą do budowania pozytywnego wizerunku, zwiększenia zainteresowania oferowanymi produktami i usługami. Mogą pełnić funkcję informacyjną i reklamową. Oczywiście jeśli artykuł SEO ma być skuteczny, to musi zostać odpowiednio napisany, stać się przyjazny dla czytelnika i robotów Google. Wartościowy kontent, unikalny i ciekawy ma wpływ na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce. Za pomocą artykułów możliwe jest uzyskanie lepszego miejsca

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, ale zżera Cię głód wiedzy, to ta lista jest właśnie dla Ciebie! Poniższe zestawienie przedstawia

PBN czyli private blog network jako element szerszej strategii marketingowej

Aby klient odkrył twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę internetową, lecz również zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe profesjonalne i użyteczne dla potencjalnego klienta artykuły. Lecz nie wolno również zlekceważyć tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków prowadzących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest zastosowanie PBN-ów –

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z sugestii profesjonalistów, a najlepiej tych

Regionalna firma a marketing – o pozycjonowaniu stron w Krakowie

Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i produktów spowodowała, że każda firma chce aktualnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo założenie strony firmowej nie zagwarantuje, iż potencjalni klienci do nas trafią – ważna jest przecież widoczność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych przedsiębiorstw, które funkcjonują tylko w określonym województwie czy też nawet w jednej miejscowości, np. w Lublinie czy też w Krakowie,

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W niniejszym artykule znajdziesz ich omówienie i wyjaśnienie ich zastosowania. Heurystyki Nielsena – co to takiego? Termin heurystyka pochodzi od greckiego

Co to jest content marketing? Przykłady działań contentowych i ich cel

Poradniki, ebooki, podcasty, webinary i inne bezpłatne materiały – z pewnością trafiasz na nie regularnie i może nawet zastanawiasz się, dlaczego firmom opłaca się inwestować w ich tworzenie. To przykłady działań content marketingowych, o których więcej dowiesz się z tego artykułu. Content – co to znaczy? Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. W cyfrowym świecie natomiast oznacza zawartość strony internetowej – opisy kategorii, produktów, teksty na podstronach, artykuły blogowe,

Wirtualny spacer 3D a promocja firmy

Wirtualny spacer z modelem 3D to znakomita metoda na przedstawienie ewentualnym klientom naszej nieruchomości, biura czy powierzchni usługowej, z których planują korzystać. Dla większości klientów opcja obejrzenia takiego wnętrza przed zawarciem umowy jest niezwykle ważna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie pomyślnej dla nas decyzji. Ale czym są wnętrza 3D oraz spacer wirtualny? Jak można użyć taką wizualizację w biznesie i dlaczego powinno się

Jak mądrze wybrać firmę SEO?

Przedsiębiorstwa i właściciele witryn internetowych, którzy pragną, aby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to podjęcie działań . Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie śledząc na bieżąco komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno działać właściwie i – co najistotniejsze – efektywnie. Kolejny sposób to stworzenie etatu dla specjalisty od SEO, jednakże nie