Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Na https://tinyurl.com/y5by42r6 odnajdziesz więcej szczegółów o tym, czym wyróżnia się dobra agencja SEO.

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z sugestii profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Google doradza, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Nie można negować, że cały sektor usług SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania licznych opcji, jak np. DuckDuckGo, Bing bądź Rambler, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się pozyskać widoczność w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to realne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Czym według Google charakteryzuje się rzetelna agencja SEO?

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób tłumaczy, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony,
  • umiejętność estymacji czasu i budżetu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, np. poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raportowanie,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy.

Pracownica firmy Google wskazuje też, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą wymierne rezultaty przeważnie po kilku miesiącach pracy.