Pozycjonowanie – najważniejsze informacje

Pozycjonowanie – najważniejsze informacje

Potrzebujesz sprawdzić, jak zamówić pozycjonowanie stron www? Nie zwlekaj! Koniecznie wejdź na seo4.net.

Istnieją trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Święto Pracy czy Światowe Dni Młodzieży. Ten rodzaj pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Przeważnie należy zacząć je na 2-3 miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść witryny internetowej.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Następny model pozycjonowania to solidne i przetestowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki właściwemu doborowi fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z konkretna branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie Long Tail to również znacznie niższa konkurencja. Istotne jest także to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– smartfon Samsung Galaxy A40 niebieski,
– buty sportowe Adidas Runfalcon białe sklep online,
– golarka Eldom MT500 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne w szczególności dla sklepów online. Z wykorzystaniem tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę towarów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu najważniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przede wszystkim:
– miasto (przykładowo “zespół na wesele Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Sadyba”)
– państwo (“uniwersytet Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w stosunku do firm lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do odbiorców zamieszkujących na danym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest przydatna również wówczas, gdy firma ma mały budżet reklamowy i nie jest w stanie konkurować na frazy bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na fortepianie“, to “nauka gry na fortepianie Kraków”.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]