Pozycjonowanie sklepu internetowego - więcej szczegółów o tej usłudze znajdziesz tutaj
Pozycjonowanie stron internetowych to wiele czynności, które mają na celu zwiększenie obecności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Kolejną zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi bądź samego brandu.
Algorytm Google klasyfikuje wszystkie witryny www na podstawie prawie dwustu różnych czynników. Rezultat tej ewaluacji warunkuje to, na której pozycji strona albo jej podstrona wyświetli się internaucie w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uznają między innymi linkowanie (off-site i on-site), PageSpeed, a także jakość contentu.
Wstukując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, internauta otrzymuje wykaz stron, które algorytm uznał za najlepiej odpowiadające na powyższe zapytanie. Które strony wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania na najlepszych pozycjach? W głównej mierze te, których zawartość jest odpowiednio nasycona poprawnymi frazami kluczowymi. a jednocześnie niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma też właściwie zoptymalizowany kod HTML, prędkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), a także jakość linków przychodzących do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – zleć je zawodowcom z agencji SEO
Google regularnie modyfikuje algorytm, wobec tego zaleca się powierzyć optymalizację i pozycjonowanie stron oraz sklepów www specjalistom. Dobrym wyborem będzie agencja SEO, która posiada długoletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach pracuje szereg ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz również kodowania oraz copywritingu. Pozostawiając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również podniosą przychód firmy.
Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – usługa na miarę XXI wieku
Pozycjonowanie to głównie oferta adresowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż wyrobów lub usług przedsiębiorstwa. Prowadząc dowolny biznes nierozważnie jest w XXI w. nie założyć strony firmowej albo ją uruchomić, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie ustaje w walce o dotarcie do nowych klientów. Według statystyk prawie 97% osób sprawdza w sieci informacje o lokalnych markach, co wyraźnie wskazuje do jak rozległej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu albo strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, iż klient skorzysta z naszej oferty.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]